Välkommen till vår lilla blogg!


Välkommen till vår lilla Blogg!
Här skriver vi lite om vår härliga hobby - Scrapbooking & Kortmakeri!!!


söndag 14 november 2010

Enköpingsträffen 13 November

Så då var ännu en HÄRLIG träff över!
Det går aldrig att låta bli att säga att tiden verkligen går fort när man har riktigt roligt!!!
En del vinster tog vi med oss hem, jättekul!
Bilder på det skapade kommer inom kort!

Vill här passa på att tacka alla för en jättetrevlig träff, varma rekommendationer till Enköpingspyssel från oss framöver!

Det var flera som undrade över mitt "kavaj-kort" som jag gjort, och jag hade hittat en KANON-beskrivning på internet. Som jag lovat lägger jag här ut länken som jag fann via Scrappiz.se på följande blogg; http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/2009/07/jacket-card-with-tutorial.html

Kram på er alla, så kommer det mer info om Enköpingsträffen senare i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar